خبرهای ویژه

» رپورتاژ آگهی » ریمل های حجم دهنده خوب

تاریخ انتشار : 2019/12/01 - 8:27

 کد خبر: 340
 981 بازدید

ریمل های حجم دهنده خوب


ریمل های حجم دهنده خوب ریمل لانکوم هیپنوز دراما Hypnose Drama چشم‌ها حساس‌ترین عضو در صورت هستند که برای حفظ و مراقبت از آن باید دقت کافی داشته باشیم و از لوازم مربوط به چشم باید از محصولات باکیفیت عالی استفاده شود تا هیچ ضرری برای چشم‌ها نداشته باشد و این اینکه زیبایی چشم‌ها را […]

ریمل های حجم دهنده خوب

ریمل های حجم دهنده خوب

ریمل لانکوم هیپنوز دراما Hypnose Drama

چشم‌ها حساس‌ترین عضو در صورت هستند که برای حفظ و مراقبت از آن باید دقت کافی داشته باشیم و از لوازم مربوط به چشم باید از محصولات باکیفیت عالی استفاده شود تا هیچ ضرری برای چشم‌ها نداشته باشد و این اینکه زیبایی چشم‌ها را حفظ کرده و جذابیت بیشتری به آن اضافه کند. ریمل لانکوم مدل Hypnôse Drama باعث درخشش فوری چشم‌ها در یک نگاه بدون نیاز پلک زدن می‌شود. ریمل لانکوم هایپنوز Drama دارای قلم‌موی s شکل و منحنی آن به‌راحتی می‌توانید مژه‌ها را از ریشه تا نوک از ریزودرشت حجم و خوش‌حالت کند و از چسبیدن مژه‌ها به هم جلوگیری می‌کند. ریمل لانکوم هیپنوز Drama ضد حساسیت بوده و بسیار ریمل مناسبی برای آن دسته از بانوان و دخترانی که نگران حساسیت چشمی هستند بدون نگرانی میتوانند از این ریمل برای هر چه زیباتر کردن چشمانشان استفاده کنند. ریمل لانکوم حس جسورانه ای به شما خواهد داد.

ریمل حجم دهنده مای Black Diamond مدل Luxurious volume

خیلی وقت بود دیگر شرکت مای باید یک تغییر اساسی در مورد محصولات خودش ارائه می‌داد که با معرفی محصولات مای بلک دیاموند توانست درباره برای مشتریان خود ارزش‌افزوده ایجاد کند و محصولات لوکس‌تری را عرضه کند که دراین‌بین ریمل بلک دیاموند مدل Luxurious بیشتر خودنمایی می‌کند. ریمل حجم دهنده مای علاوه بر اینکه به مژه‌های شما حجم قابل‌توجهی می‌دهد مژه‌های شمارا از هم جدا کرده و جلوه مرتب‌تری به آرایش چشمان شما می‌دهد. برخی مشتریان ما نصبت آرایشی که انجام می‌دهند دنبال ریمل کاملاً مشکی‌رنگ هستند که ریمل بلک دیاموند مدل Luxurious مژه‌های شمارا کاملاً مشکی می‌کند. برس باریک این ریمل کار را برای مصرف‌کنندگان خود آسان می‌کند. قیمت محصولات مای مناسب است و این مدل یک مقدار از خواهر بزرگ‌تر ریمل سه‌کاره مای Infinite خود گران‌تر است ولی باز در دسته ریمل‌های ارزان‌قیمت قرار می‌گیرد. تهیه ریمل حجم دهنده مای سری Black Diamond مدل Luxurious زیبایی و جذابیت ایرانی را به چشمان شما می‌دهد.

ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل Volume Glamour در مسی

همیشه در بین محصولات مصرفی خود شاهد یک سری محصولات هستیم که از وقتی‌که یادمان می‌آید آن را دیده یا مصرف کرده‌ایم و به امروز هم از اشخاصی که آن را مصرف می‌کنند پرسیده شود مثل ریمل بورژوا حجم دهنده درب مسی چگونه است؟ بدون فکر کردن میگویند این ریمل عالی و بی‌نظیر است و تا الآن هم که استفاده می‌کنیم راضی هستیم. خوب با این تصاویر ریمل حجم دهنده بورژوا مدل Volume Glamour با درب مسی چه چیزی دارد که این‌همه پرطرف‌دار است. از همان گذشته ریمل درمسی برای حجم دادن مژه‌ها استفاده می‌شد و با دارا بودن موم طبیعی برای انعطاف‌پذیری مژه‌ها مناسب بود است. به جزعت می‌توان گفت افزایش حجم مژه‌ها تا ۵۰ درصد را برای چشمان زیبای شما به ارمغان خواهد آورد. به‌جز موارد گفته‌شده از قیمت مناسب این ریمل هم در بین سایر محصولات برند بورژوا هم نمی‌توان حرفی نزد چون قیمت بسیار ارزان و معقولی دارد. ریمل بورژوا درب مسی ضخامت مژه‌ها را بیشتر کرده و چشمان شما گیراتر خواهد کرده است.

ریمل نقره ای بی یو مدل Power Volume

شرکت بیو قریب به ۱۵ سال است که مشغول تولید محصولات لوازم‌آرایشی و بهداشتی را به‌صورت تخصصی آغاز کرده و فعالیت می‌کند و سعی بر این دارد تا محصولات باکیفیت و باقیمت مناسب را ارائه دهد تا این امکان وجود داشته باشد که تمام اقشار جامعه از این محصولات استفاده کنند.

در همین سال‌های فعالیت این شرکت ریملی را وارد بازار نمود به نام ریمل بی یو «Power Volume»  که به حجم دهی فوق‌العاده معروف است. اگر شما نیز از آن دسته بانوانی هستید که مژه‌های ریز و یکدستی ندارید ما ریمل پاور ولوم را در وهله اول به شما پیشنهاد می‌کنیم زیرا از تأثیر خوب آن آگاه هستیم. البته ناگفته نماند که انتخاب این محصول بافرم زدن صحیح آن اهمیت بسیاری دارد  برای اینکه بدانید که چگونه باید ریمل بزنید می‌توانید از مقاله چطو ریمل بزنیم نیز استفاده کنید تا اینکه کمک شایانِ برای شما در استفاده درست از ریمل داشته باشد.

ریمل پاور ولوم بی یو مژه‌های شمارا حجیم و مشکی می‌کند و برای آن دسته از کاربران که چشمانی حساس دارند نیز بسیار توسعه می‌شود زیرا فاقد هر نوع حساسیت برای چشم هست.

ریمل ایزادورا Big Bold سوپر ولوم

توجه کرده‌اید یک سری از دوستان شما وقتی با یک آرایش حرفه‌ای وارد جمع آن‌ها می‌شوید و در کنارشان قرار می‌گیرید احساس می‌کنید که به شما حسادت می‌کنند؟ آن‌ها در نگاه اولیه چشمان شمارا دیده‌اند. ریمل ایزادورا سری Big Bold جذابیت ویژه‌ای به مژه‌های شما می‌دهد که حس حسادت را در بین اطرافیان شما برانگیخته می‌کند. ریمل بیگ بولد ایزادورا مژه‌های شمارا چندین برابر اندازه‌ی طبیعی و مشکی‌تر می‌کند این یعنی حرس بیشتر درخواهد آمد. ریمل ایزادورا Big Bold در قبال رطوبت مقاومت خوبی دارد و با آن می‌توان در هوای بارانی قدم زد یا به استخر رفت اما در کل فکر نمی‌کنم با آرایش و ریمل به استخر رفتن کار مناسبی باشد ما که پیشنهاد نمی‌کنیم. چشمان شما اگر حساس است بدانید که آن‌ها خیلی مهربان هستند و مراقب آن‌ها باشید. ریمل ایزادورا سری Big Bold را می‌توانند افرادی که چشم‌های حساسی هم دارند استفاده کنند. کلاً تحمل کردن هر چیز اضافه‌ای خسته‌کننده است آن‌هم اگر از صبح تا آخر شب ریمل بر روی مژه‌های شما باشد اما با ریمل ایزادورا Big Bold در طولانی‌مدت خستگی و سنگینی روی پلک‌هایتان را احساس نمی‌کنید.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : رپورتاژ آگهی
ارسال دیدگاه

بازی انفجار سایت بت اسپات