خبرهای ویژه

» آشپزی » طرز تهیه سیب زمینی شکم پر

تاریخ انتشار : 2019/03/29 - 15:26

 کد خبر: 201
 923 بازدید

طرز تهیه سیب زمینی شکم پر


طرز تهیه سیب زمینی شکم پر : سیب زمینی ها را بشویید و بگذارید بپزد. پیاز را نگینی خرد کنید و با گوشت چرخ کرده تفت بدهید و نمک و زردچوبه و فلفل را به آن اضافه کنید و آن را سرخ کنید. اگر خواستید می توانید از مرغ هم استفاده کنید به این صورت […]

طرز تهیه سیب زمینی شکم پر

طرز تهیه سیب زمینی شکم پر :

سیب زمینی ها را بشویید و بگذارید بپزد.

پیاز را نگینی خرد کنید و با گوشت چرخ کرده تفت بدهید و نمک و زردچوبه و فلفل را به آن اضافه کنید و آن را سرخ کنید. اگر خواستید می توانید از مرغ هم استفاده کنید به این صورت که مرغ را با پیاز و نمک و فلفل بپزید و سپس ریش کنید.

 

و با قاشق داخل آن را خالی کنید به صورتی که بافت آن آسیب نبیند و خراب نشود. سپس با مواد گوشتی داخل سیب زمینی ها را پر کنید. کلم بروکلی را ریز خرد کنید و روی آن بریزید و سوسیس و فلفل دلمه ای و ذرت و هویج هم می توانید داخل آن بریزید و مقداری پیازچه روی آن بریزید و در آخر پنیر را کاملا روی سیب زمینی ها بریزید.

 

سپس داخل فر قرار بدهید مدتی شعله زیر فر و بعد از اینکه خوب پخت شعله رویی را برای آب شدن پنیرها روشن کنید چون سیب زمینی ها را از قبل پختید لازم نیست داخل فر زیاد بپزد. مواد بالا را به دلخواه خودتان بریزید و می توانید به آن ها اضافه یا از آن ها کم کنید.


برچسب ها : ,
دسته بندی : آشپزی
ارسال دیدگاه

بازی انفجار سایت بت اسپات